->  Foto 2016 >>> 27.2.2016.: -Staza spremna za sutrašnju utrku

Staza spremna za utrku

Sve je spremno za sutrašnju biciklističku utrku IX.kola REKREATIVNE LIGE DALMACIJE XCM "STIPE ČAMBER". Staza je pripremljena i označena, jedino kišno vrijeme prijeti odličnom ugođaju. Po riječima našeg meteorologa Vicka sutra će biti oblačno, većinom bez kiše ali ipak nije isključena mogućnost kratkotrajnog pljuska. U odnosu na prošlogodišnju utrku, ove godine staza je za sve ista, manjim dijelom izmijenjena, kružna utrka duljine 27 km. Start (i cilj) utrke je ispred Arheološkog muzeja točno u podne. Odatle se vozi do Pruda gdje se skreće na makadamski put prema Dragoviji. Slijedi uspon do vodospreme (u ta nepuna 2 km visinska razl. je 120 m) nakon čega je ravni dio do podnožja Kuline (gdje se sijeku stara i nova cesta za Dragoviju) slijedi opet uspon širokim makadamom sve do crkve na Dragoviji pa spust do vjetrenjače gdje se lijevo nastavlja jedan km dug spust kozjom stazom (tzv. singletrack) prema Novim selima. Na otprilike pola staze biti će okrjepna stanica. Odatle se ispod Greda relativno ravnim makadamom vozi do početka Vida (Orapak/Kešinov brig), odakle je konstantni uspon (na 18 km staze) najprije betonskom cestom do već ranije spomenutog križanja na putu za Dragoviju i nastavak dalje istom stazom kojom su ranije prošli. Kod Krstača (oko 200m prije crkve) skreće se desno na tzv. mrtvački put, slijedi uspon do Jušine kolibe (gdje je najviši dio staze: 284 m n/m; duljina staze od Kešinova briga do tog najvišeg dijela je 5 km a visinska razlika 280 m) a odatle je stalni strmi spust do makadama tj. ceste kojom će biciklisti ranije proći iz Pruda). Zadnjih 150 m staze mrtvačkog puta je vrlo strm nagib i do 25%. Staza teška i za pješake zbog skliske i strme staze. Odatle je ravni dio do križanja sa novom cestom za Dragoviju podno Kuline i spust širokom cestom do Markota gdje se izlazi na asvalt do kraja. U odnosu na prošlu godinu neide se makadamom pored mrtvačnice već asvaltom prema groblju i ispod crkve nizbrdo gdje se kod Vučića (župne kuće) skreće niz spust uličicama do muzeja gdje je i cilj. Pobjedniku pripada prijelazni pehar Domagojevih gusara. Povremeni "rekreativci" će se dobro namučiti da izguraju cijelu stazu, posebno dio od Kešinova briga prema Dragoviji i spust mrtvačkim putem gdje će trebati i dosta vještine a i dobro biciklo. Inače za ovakve utrke bicikla su od tisuću pa do nekoliko tisuća eura. Mogu i jeftinija ali je pitanje u kakvom će stanju biti nakon utrke. >>> održana biciklistička utrka 28.II.

Prijelazni pehar Domagojevih gusara za pobjednika